Tuesday, April 29, 2014

有规划的生活

不同的人生阶段有不同的理想要达成,所以我们才要规划我们的生活
不太喜欢受拘束的我不太喜欢有规划的生活,觉得它很乏味,
但是其实有规划的生活,才能安排出时间,让我享受我要享受的所有东西

以前的我,没有规划好日常的生活,也没有多大影响,因为以前要在乎的很少
现在的我,必须好好规划生活,不管是情愿还是不情愿

学业 金钱 音乐 运动 是我想要得到,想要尽情享受的东西

Today's exam was fucked up. From now on, I will spend 3 hours in a row in study everyday
And i will not neglect my interest in music gaming and exercise too

Do not forget the current incident that made you be doomed these few days.
DO NOT FORGET



No comments:

Post a Comment